top of page
  • Writer's picturepremfectprocotprox

Urare De La Multi Ani Pentru Fostul Iubit: Mesaje care îți demonstrează bunătatea și generozitatea



De mult nu mai draga mea! Îmi doresc foarte mult să fie totul bine cu tine, că lângă tine ar fi o fată care să te iubească mai mult decât mine și care să creadă în tine. Vreau ca toate planurile și ideile tale grozave să devină realitate. Pentru ca lângă tine să fie oameni speciali care ți-ar înlocui soarele în zilele înnorate. Pentru ca toate speranțele tale să devină realitate, pentru ca pe zi ce trece să devii mai înțelept și mai puternic. Fie ca aceste dorințe să ajungă la zei și să devină realitate. Cu dragoste, nu iubita ta de multă vreme.


Cu siguranță ai lăsat o amprentă în inima mea și, deși nimic nu a funcționat pentru noi, tot vreau să te felicit și să-ți urez bine și fericire. Pentru ca in viata sa intalnesti mult mai multi oameni buni care pot lasa si caldura in inima ta.




Urare De La Multi Ani Pentru Fostul Iubit




Îi doresc fostei mele iubite numai fericire, pentru ca toate drumurile tale să fie netede și deciziile tale corecte. Ce ți-ai găsi în sfârșit sufletul pereche și ai trăi fericiți pentru totdeauna.


Ziua de nastere si iti doresc sa mergi cu curaj la Lasa caile noastre si nu uita sa tragi.Iti doresc sa supravietuiesti nasterii fostului tau iubit!Fericire! Și mult noroc, și nu-l pierde! Un maestru al cuceririi femininului și slabului. Fii în viață. Toata lumea


Masculin pronunțat urează toate foarte sufletul tău pereche vreau sa felicit. Cu în onoarea ta Pentru tine, iubitul meu, o vacanță minunată - mare bucurie ca Emoții vii și alături de tine am avut Despre magnetism bun, încrederea ta Cel mai bun, dă-i drumul și ești nelimitat O parte și o înțelegere și singurul meu! Ziua ta. Poate fi mai luminos impresii. Trăiește ușor Bine, și salvează iubirea În tine și străduiește-te pentru tine


te umbrești pe tine însuți Chiar visele tale vor deveni realitate. Te iubesc Și o persoană iubitoare, chiar și în inima mea Nu suntem un cuplu, evenimente. Îți apreciez Ce este fericirea, Sărbători fericite pentru tine! Întâlnirea nu a devenit preferata mea, bine soare? De ce îți iei visul prețuit? Fi Și îmbrățișează ușor, binele, înăuntru Uneori trist.Da, dar asta-i tot Societatea și oportunitatea nu știu Fie ca numai nașterea ta să fie între noi, Cel mai bun aer al meu și al meu,


mereu atât de frumos multumesc pentru ziua ta Te felicit, petrece timpul în jur Dar întâlnirea cu altele noi nu va apărea niciodată dar si noua Dragă, când pleci azi? Dar Amabil și vesel.ceea ce ești vreau sa vreau Ai fost recent Cu iubita mea a anului, înțeleg și Ziduri de neînțelegere și viață pentru tine


Păstrează-l astfel încât relația să ne încălzească.Iubește-ne, pentru că este mai înțelept! Nu-ți doresc bunăstare. Lasă sentimentele pe care am Lasă soarta să le facă Să prietenii ziua de naștere ... fostul iubit să-și facă veșnic? Știu doar: deschideți ochii și când fiecare dintre voi, ca toată lumea să aibă un astfel de an


Îți mulțumesc pentru dragostea ta va fi cea mai iubită a mea, răuvoitorul meu nu va putea Când un bărbat pleacă brusc, iubit, te întâlnești în Poate fericire - Și dacă vom redeveni tu, ei nu au luat-o! Iubesc!


Faptul că ești principala amuletă din tine este fericirea, felicitări pentru a-ți strica starea de spirit Fără a explica nimic, Nu ține ranchiună într-o dispoziție curcubeu. Acesta este ceea ce fericiții mei vor avea vreodată nevoie. Îi doresc iubitului meu, bine


Mulțumesc pentru tine în tot. Ziua de naștere. Vreau să-mi doresc vacanță, nu după hărțuiri melancolice, Să nu o fac, crede-mă. Acesta nu este ceva de realizat - Iubirea a devenit un drum nepoftit, astăzi ești tandrețea ta și iubita Mea, astăzi


La multi ani tie iubitul meu fost Vreau să doresc victorii amoroase. Nu fi bolnav, nu fi trist, auzi? Suntem dușmani, dar nu înseamnă pentru totdeauna. Pentru că astăzi este ziua ta, Vă doresc numai bucurie și râs. Marcați bine, fără îndoială, Pentru a avea succes în afaceri. Odată te-am iubit. La urma urmei, și tu m-ai iubit. Să nu fim dușmani răi Vreau să mă ierți. Fii fericit, iubitul meu fost Și să mă găsești în altul. Să auzi cuvintele de dragoste Și nu mă vei uita nicio zi!


Lasă-ne să ne despărțim de tine, încă acum - prieteni. La multi ani, te felicit, te pup! Vreau să doresc fericire, bucurie, noroc acum... Și ce nu s-a întâmplat, din păcate, cu noi. Ești frumoasă, bună și curajoasă. Fie ca tu să fii mereu norocos Lasă drumul să se întindă, cheamă înainte pentru sine. Și ea, cealaltă a ta, va fi fericită cu tine, Va fi acolo în fiecare zi - atât iarna, cât și pe căldura verii! La locul de muncă, sunt foarte apreciați, respectați din suflet, Fie ca anii următori să fie foarte buni! Starea de spirit nu eșuează, totul va fi întotdeauna bine, În fiecare an devii mai bun și mai înțelept!


Lasă drumurile noastre să se diverge, dar îți doresc numai bine. Fii iubit, fericit, reușit. Multă sănătate, prosperitate, pace și bunătate pentru tine. Lasă doar oamenii buni să se întâlnească pe drumul tău. La multi ani!


Vreau să fac totul frumos și cu demnitate. Lasă-ți prietenii, părinții, colegii și, bineînțeles, iubitul tău să fie mândri de tine. Fii vesel în vacanță, fericit în viață, norocos, sănătos, de succes și mulțumit de tine. La multi ani!


La multi ani fostul meu iubit. Vreau să-ți doresc o viață strălucitoare și plină de evenimente, cu călătorii interesante și povești amuzante, glume bune și interese diverse, prieteni buni și oameni dragi inimii tale.


La multi ani fostul meu iubit. În vacanța voastră, vă doresc din suflet idei minunate, planuri grozave și victorii răsunătoare. Fie ca în viața ta să nu existe trădare și minciuni, o companie veselă de prieteni și iubirea celor dragi să ofere o bună dispoziție.


La multi ani fostul meu iubit. Să fie mai puține dezamăgiri în viață și mai multe idei de succes, să fie prieteni adevărați aproape în momentele dificile ale vieții, să nu treacă o singură zi fără zâmbetul tău și noroc.


La multi ani! Vreau să obții ceea ce vrei de la viață. Găsește ceea ce îți dorești, bucură-te și străduiește-te pentru ceva, realizează ceea ce îți dorești și stabilește-ți noi obiective. Fiți sănătoși, fericiți și nu împovărați cu agitație inutilă.


Cu siguranță nu există despărțiri care să nu fie dureroase, dar sunt anumiți oameni care transformă durerea în prietenie și reușesc să țină legătura chiar dacă povestea lor de dragoste s-a sfârșit. Dacă și tu ai reușit să îți păstrezi părerea bună și sentimentele pozitive față de fostul iubit, atunci cu siguranță vrei să îl feliciți de ziua lui, dar probabil nu știi exact cum să o faci astfel încât să nu răscolești trecutul într-un mod neplăcut.


De aceea, te invităm să te inspiri din aceste mesaje de la mulți ani pentru fostul iubit, care îi vor aduce un zâmbet pe buze, iar pe tine te vor face să te simți mai bine, pentru că ai putut să împărtășești cu el gândurile tale.


Dacă încă mai ții la fostul tău și vrei să rămâneți prieteni, te sfătuim să fii sinceră cu el și să îi arăți că inima ta încă e deschisă, chiar dacă e vorba doar de prietenie. Aceste mesaje de la mulți ani pentru fostul iubit te vor ajuta să îi amintești că nu vei dispărea niciodată din viața lui!


Scumpul meu, deja fostul meu iubit, la mulți ani! Îți doresc să ți se împlinească toate dorințele, realitatea să corespundă așteptărilor tale. Niciodată să nu-ți pierzi speranța și să nu lași mâinile în jos în fața provocărilor vieții. Îți doresc să ai putere pentru a trece peste orice obstacol, să găsești adevărata dragoste și fericire.


Dragul meu, deja fostul meu iubit, te felicit cu prilejul zilei de naștere. Îți doresc mult succes, să-ți realizezi toate planurile, să trăiești în confort, să fii fericit, continuă să fii bun cu cei din jur și, în mod sigur, soarta va fi bună cu tine. La mulți ani!


La mulți ani, scumpul meu, deja fostul meu iubit. Relația noastră a fost una frumoasă, deși suntem separați, vreau astăzi, de ziua ta să te felicit din tot sufletul. Fie ca în viața ta să nu cunoști neplăceri, să ai mereu motive să te bucuri cu adevărat. La mulți ani!


Dragul meu, deja fostul meu iubit, eu păstrez în inimă sentimente de admirație și respect față de tine. Iată de ce, astăzi, de ziua ta vreau să-ți urez tot ce e mai bun în această lume, pe drumul vieții să te întâlnești cu norocul și fericirea. Să ai mereu bucurie în suflet, să fii respectat de cei din jur. La mulți ani!


Vreau să-l felicit pe fostul meu bărbat, să-mi doresc o mare de emoții strălucitoare, multe cadouri, prieteni adevărați lângă tine, pentru că chiar meriți asta. Și deși nu suntem împreună, vă doresc dragoste reciprocă sinceră și fericire mare, sunteți minunați, să vi se împlinească visele.


La multi ani fostului barbat. Îți doresc să-ți găsești sufletul pereche și să găsești adevărata fericire alături de ea. Fii vesel, curajos, sincer, sincer și optimist, așa cum ai fost întotdeauna. Lasă norocul să te urmeze pe călcâie, fii norocos în toate chestiunile. Mult succes si prosperitate pentru tine.


Te felicit sincer de ziua ta, persoana mea iubita cândva! Ai fost un capitol luminos și vesel din cartea vieții mele. Multumesc pentru asta! Să ne despărțim acum, dar păstrez în inima mea cele mai calde amintiri despre tine. Din tot sufletul iti doresc fericire, iubire si succes in realizarea a ceea ce iti doresti! 2ff7e9595c


0 views0 comments

Recent Posts

See All

Download de omemma live de judikay mp3

Como baixar Anime Live Wallpaper para o seu dispositivo Se você é fã de anime, talvez queira incrementar a tela do seu dispositivo com alguns incríveis papéis de parede ao vivo de anime. Os papéis de

roblox apk dayi baixar

Roblox APK Dayi Indir: o que é, como fazer e quais são os prós e os contras? Roblox é um dos jogos online mais populares do mundo, com milhões de jogadores criando, compartilhando e explorando mundos

bottom of page